Osnažujemo postojeća i gradimo nova partnerstva, nadograđujemo postignute rezultate i razmjenjujemo iskustava, upoznajemo nove kulture i prihvaćamo različitosti, a sve to kroz projekte prekogranične suradnje!
Danas vas vodimo virtualnom šetnjom u obnovljeni PIK-ov stan koji će se revitalizirati kroz projekt “Panonnia Gourmet”! Projekt ukupne vrijednosti 1.410.837,72 eura za cilj ima razvijanje inovativnih i integriranih turističkih proizvoda i promicanje regionalnog gurmanskog turizma stvaranjem zajedničkog brenda “Eat Pannonia” kroz dva gastronomska centra u Vrdniku i Vinkovcima.
Autor glazbe u videu: Miroslav Štivić
Izvedba: Sinovi ravnice
Cilj ovog projekta je razviti inovativne i integrirane turističke proizvode i promicati regionalni gastronomski turizam kao alternativni i inovativni oblik turizma kroz razvoj zajedničke gastronomske ponude, rast kapaciteta sudionika i sveukupno povećanje atraktivnosti prekogranične regije i stvaranjem zajedničkog . Turizam se prepoznaje kao jedan od ključnih čimbenika za gospodarski rast. Stoga će uspostava modela održivog turizma nesumnjivo dovesti do povećanja regionalnog gospodarstva.
Projektne aktivnosti uključuju mapiranje lokalnih resursa i identifikaciju autentične hrane, recepata, događaja i drugih očekivanja relevantnih za razvoj inovativne gurmanske ponude. Te resurse dokumentirat će se i transformirati u ICT alate kao što su karte, mobilne aplikacije itd. Na temelju utvrđenih resursa će se stvoriti gastronomski put, sustav koji čini sveobuhvatnu i tematsku turističku ponudu. Kako bi se uspostavila razina standardizacije, uspostavit će se kriteriji kvalitete s certifikacijskim shemama. Rast kapaciteta dionika omogućit će se izgradnjom dva Gourmet centra, gdje će se osigurati razna edukacija u okviru gastro turizma.